Sådan afleverer du din leveringsaftale

Du kan aflevere din leveringsaftale på en af følgende måder:

Send den via sikkert link med MitID

  1. Udfyld og underskriv aftaledokumentet.
  2. Skan eller tag billeder af dokumentet.
  3. Skan eller tag billeder din(e) varmeopgørelse(r) for det seneste år (sammenhængende tolv måneder).
  4. Log ind med MitID til vores sikre link, og følg anvisningerne for at vedhæfte og sende det underskrevne aftaledokument sammen med dokumentationen for dit varmeforbrug.

Privatperson: Brug dette link.

Virksomhed: Brug dette link.

Hvis du får en besked om, at dokumentet er sendt til Gentofte Kommune, skyldes det, at den er vores ejerkommune. Her sørger de for, at dit aftaledokument kommer sikkert videre til os.

Når vi har registreret din aftale, modtager du en bekræftelsesmail fra os. Der kan godt gå lidt tid, før du modtager bekræftelsen, men din leveringaftale gælder som afleveret den dag, hvor du har sendt den.

Send den med posten, eller aflever selv brevet til os

  1. Udfyld og underskriv aftaledokumentet.
  2. Tag en kopi af din(e )varmeopgørelse(r) for det seneste år (sammenhængende tolv måneder).
  3. Send aftaledokumentet og dokumentationen for dit varmeforbrug til: Gentofte Gladsaxe Fjernvarme, Ørnegårdsvej 17, 2820 Gentofte.
    Du kan også selv aflevere det i vores postkasse eller i vores åbningstid
    (mandag-torsdag kl. 8-15 og fredag kl. 8-14).

Når vi har registreret din aftale, modtager du en bekræftelsesmail fra os. Der kan godt gå lidt tid, før du modtager bekræftelsen, men din leveringaftale gælder som afleveret den dag, hvor vi har modtaget den med posten.