Sådan afleverer du din leveringsaftale

Du kan aflevere din leveringsaftale på en af følgende måder:

Send den via et sikkert link med NemID

  1. Udfyld og underskriv aftaledokumentet.
  2. Skan eller tag billeder af dokumentet.
  3. Log ind med NemID til vores sikre link, og følg anvisningerne for at vedhæfte og sende det.

Privatperson: Brug dette link.

Virksomhed: Brug dette link.

Hvis du får en besked om, at dokumentet er sendt til Gentofte Kommune, skyldes det, at den er vores ejerkommune. Her sørger de for, at dit aftaledokument kommer sikkert videre til os.

Når vi har registreret din aftale, modtager du en bekræftelsesmail fra os. Der kan godt gå lidt tid, før du modtager bekræftelsen, men din leveringaftale gælder som afleveret den dag, hvor du har sendt den.

Send den med posten, eller aflever selv brevet til os

  1. Udfyld og underskriv aftaledokumentet.
  2. Send det til Gentofte Gladsaxe Fjernvarme, Ørnegårdsvej 17, 2820 Gentofte.
    Du kan også selv aflevere det i vores postkasse eller i vores åbningstid
    (mandag-torsdag kl. 8-15 og fredag kl. 8-14).

Når vi har registreret din aftale, modtager du en bekræftelsesmail fra os. Der kan godt gå lidt tid, før du modtager bekræftelsen, men din leveringaftale gælder som afleveret den dag, hvor vi har modtaget den med posten.