Driftsstatus

Det varme vand strømmer stabilt og luner i radiatorer og varme haner – dag efter dag. Støder vi på forhindringer så se her, hvordan vi informerer om det.

Digital post og SMS
Fjernvarmenettet er en rigtig arbejdshest – dag ud og dag ind, året rundt, strømmer litervis af varmt vand gennem rørene. Det skulle det gerne blive ved med, og derfor hænder det, at vi har brug for kortvarigt at lukke for varmen og det varme vand for at vedligeholde forsyningsnettet. Bor du et sted, hvor vi lukker for varmen i en periode, informerer vi dig på forhånd via Digital Post – så hold øje med din digitale postkasse. Du har også mulighed for at modtage en SMS fra os. Tilmeld dig gerne vores SMS-løsning for at sikre, at vi har dig i systemet.

SMS-service
Vores SMS-service er gratis, og du modtager kun informationer om driftsstatus på fjernvarmen, fx hvis vi har brug for at lukke for fjernvarmevandet kortvarigt i det område, hvor du bor. Ønsker du ikke længere at modtage SMS-beskeder fra os, kan du også afmelde dit mobilnummer her.

Tilmeld eller afmeld din adresse via vores SMS-service her

Husk, at hvis du mangler varme eller varmt vand – eller oplever andre problemer med fjernvarmen – så prøv først vores tjeklister, inden du kontakter os.

Grønt vand
Oplever du, at der kommer grønt vand ud af den varme hane, er det tegn på, at der er læk i dit fjernvarmeudstyr. Gentofte Fjernvarme har tilført grønt sporstof til fjernvarmevandet for at lokalisere lækager i forbrugernes varmtvandsbeholdere og fjernvarmevekslere. Farvestoffet er ufarligt og forsvinder hurtigt igen.

Læs mere på vores temaside og FAQ om det grønne sporstof på vores hjemmeside: www.gentoftefjernvarme.dk/groentvand

Planlagte afbrydelser