Kontakt os


Du er altid velkommen til at kontakte os. Se her, hvem der kan hjælpe med hvad.

Åbningstider

Hvis du har spørgsmål til din regning eller din fjernvarmeboks, er du velkommen til at kontakte os. I den almindelige åbningstid kan vi svare på det meste – uden for åbningstid kan vi kun hjælpe med akutte problemer.

Mandag til onsdag: 8 – 16

Torsdag: 8 – 18

Fredag: 8 – 14

Kontaktmuligheder

Vi sidder klar for enden af rørene til hjælpe dig med stort og småt. Men husk, at akutnummeret til vores døgnvagt kun er til akutte driftforstyrrelser. Kontakt os på telefon eller mail.

Vær opmærksom på, at hvis vi rykker ud, og fejlen viser sig at være fejlbetjening, manglende vand på centralvarmeanlægget eller en anden fejl på dit centralvarmeanlæg, så fakturerer vi dig for besøget efter gældende takst. Læs mere nedenfor.

  • Telefon i dagtimerne

    39 98 82 10

  • Telefon - akutte driftforstyrrelser

    39 98 89 50

Hvor hurtigt kan vi rykke ud?

Sommer (1. april – 30. september):
Problemer med varmen i huset: Teknikeren rykker ud senest førstkommende hverdag.
Problemer med det varme vand: Teknikeren rykker ud hurtigst muligt – senest dagen efter, eller efter nærmere aftale.

Vinter (1. oktober – 31. marts):
Problemer med varmen i huset: Teknikeren rykker ud hurtigst muligt inden for samme dag.
Problemer med det varme vand: Teknikeren rykker ud hurtigst muligt – senest dagen efter, eller efter nærmere aftale.

Hvad koster det at få en tekniker ud?

Servicebesøg og reparationer på fjernvarmeboksen og tilhørende installationer er med i aftalen, hvis du har valgt Model A (eller den udgåede Plusaftale eller Lejeordning). Derfor koster det dig ikke noget at få besøg af vores servicetekniker – hverken til fejlfinding eller udskiftning af defekte komponenter, så længe problemet er på din fjernvarmeboks.

Øvrige udkald faktureres efter gældende takstblad. Det vil sige, at serviceaftalen ikke dækker fejl på dit eget centralvarmeanlæg (radiatorer, gulvvarme mm. fra fjernvarmeboksen og ud i huset).

Er du i tvivl om, hvilken aftale du har, så se på din seneste regning. Den kan du finde på vores selvbetjening.

Hvis du har valgt Model B og selv ejer din fjernvarmeboks, er service og reparation ikke med i aftalen, medmindre fejlen ligger hos Gentofte Fjernvarme. Er du i tvivl om, hvad du skal gøre, kan du altid ringe til os og få hjælp. Mange gange er det nemt at løse over telefonen. Skal der tilkaldes en reparatør til dit fjernvarmeanlæg, skal du kontakte din VVS-installatør.