Serviceeftersyn

Glem alt om ekstra udgifter til reparation. Har du valgt Model A, har du fri service med i aftalen. Læs her om service ved Model A og Model B.

Har du valgt Model A: Service er med i aftalen

Har du valgt Model A, kommer vi på besøg og giver dit anlæg et servicetjek, hvis der er behov for det. Vi reparerer eller udskifter, hvis anlægget fejler og sørger for, at alt er indstillet optimalt. Skal noget repareres eller udskiftes, sker det uden udgifter for dig. Undtagelsen er, hvis det viser sig, at fejlen ikke skyldes fejl i fjernvarmeanlægget – i sådanne tilfælde afregner vi efter vores faste takster.

Er du erhvervskunde, fra en institution eller en boligforening, kan du læse om muligheden for en Model A+ på vores side til “Erhverv og Boligforeninger”.

Har du valgt Model B: Du bestiller og betaler selv for servicetjekket

Har du valgt Model B, skal du selv sørge for løbende eftersyn af fjernvarmeanlægget. De fleste, der vælger Model B, indgår en serviceaftale med det VVS-firma, der monterer anlægget, så spørg VVS-firmaet, hvis du er i tvivl. Hvis du har valgt Model B, og vi bliver kaldt ud til problemer, der skyldes dit centralvarmeanlæg, afregner vi efter vores faste takster.

Opstår der problemer?

Teknik er teknik – og teknik kan gå i stykker. Hvis du oplever at mangle varme eller varmt vand, så prøv først vores tjeklister – måske kan du løse problemet selv.

Du finder vejledning til teknisk hjælp og fejlfinding lige her.